قفسه کتاب درختی

Tree-bookshelf

Tree-bookshelf


قفسه کتاب

قفسه کتاب درختی، یک قفسه کتاب بسیار مدرن می باشد که بصورت انحصاری در ادون چوب عرضه شده است. طراحی دلنشین، مهمترین مزیت این قفسه کتاب درختی هست. یک مدل دکوراتیو که زینت بخش محیط های اداری و مسکونی است. رویکرد طراحی در این محصول طراحی منحصر به فرد در کنار فضای بهینه برای قرار گیری کتاب است.

قفسه کتاب درختی امکان قرار گیری تعداد زیادی کتاب را در فضای محدود عمودی ایجاد می‌ کند. همچنین نکته قابل توجه ایستایی مطلوب محصول هست که بعد از چیدمان، افزایش نیز می‌ یابد. استفاده از انواع قفسه کتاب که نمایی مدرن به فضا ببخشند امروزه در دستور کار شرکتهای تولید کننده است تا از کلیشه های همیشگی در این راستا فاصله بگیرند.

این مدل جا کتابی بصورت انحصاری در ادون چوب عرضه می‌شود و امکان انتخاب در رنگ های مختلف برای خریداران وجود دارد.

اصول خرید قفسه کتاب درختی

یکی از اصل های مهم که در خرید کتابخانه درختی چوب mdf باید رعایت گردد، انتخاب محصول استاندارد است. قفسه کتاب درختی استاندارد تمامی جوانب زیبایی و ارگونومیک بودن را با هم می سنجد تا کارایی محصول را برای شما دو چندان نماید. این محصول باید از متریال با کیفیت ساخته شود تا بتواند در سالیان متمادی زینت بخش گوشه دنج اتاق شما شود.

قفسه کتاب درختی

ویژگی های قفسه کتاب درختی

  • کتابخانه درختی بصورت تمام ام دی اف تولید می شوند.
  • نوارل به pvc تمامی مقاطع را پوشش می دهد.
  • دارای ۸ طبقه متقاطع با گنجایش بالا برای قرار گیری کتاب است.
  • کتابخانه مدل درخت در هر دو محیط مسکونی و اداری قابل استفاده است.
  • امکان سفارشی سازی قفسه کتاب درختی در رنگ و ابعاد برای خریداران وجود دارد.
  • سطح قرار گیری کتابخانه مدل درخت بصورت مستقیم بر روی زمین می باشد.
  • لازم است تا محل قرارگیری کتابخانه صاف و تراز باشد.

انواع کتابخانه با تنوع بی نظیر در ادون چوب ارائه می‌ گردد که تمامی مدل ها امکان سفارشی سازی را دارند. همچنین عرضه محصولات بر اساس استاندارد در رنگ و ابعاد این امکان را می دهد تا خریداران بتوانند محصولات مرتبط را به آسانی با یکدیگر ترکیب و سفارش دهند. ضمانت کیفی کلیه محصولات تضمین کننده خریدی با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد.

قفسه کتاب درختی

قفسه کتاب درختی

انواع قفسه کتاب درختی

انواع و سبک های مختلفی برای سفارش و خرید کتابخانه درختی موجود است .

ما برای شما چند نمونه از طراحی های متنوع آن را آورده ایم :

  • طرح تک شاخه متصل به دیوار
  • کتابخانه درختی متصل به دیوار
  • قفسه کتاب درختی کنج
  • کتابخانه درختی سیار

با شناخت نیاز های موجود، ما کتابخانه درختی چوب ام دی اف سیار را در مجموعه ادون چوب به صورت مستقیم عرضه می نماییم تا مشتریان با خیال راحت از کیفیت محصول از مجموعه ادون چوب خرید کنند.

سخن پایانی

کتابخانه، یکی از قسمت های بسیار جذاب دکوراسیون خانه هایی ست که اصالت و فرهنگ در آن ها اهمیت زیادی  دارد. شکل های مختلف کتابخانه می تواند در محیط زندگی شما اجرا گردد و کتاب ها به صورت های مختلفی در قفسه های کتاب جای بگیرند. از کتابخانه در محل کار نیز استفاده های مختلفی می شود و می توانید در زمان بیکاری تان، مشغول خواندن کتاب های مورد علاقه تان باشید. برای ایجاد کتابخانه ایده های گوناگونی پیش روی شماست که انجام هر یک از این ایده ها نیاز به تخصص دارد.

بنابراین سعی کنید برای ایجاد و ساخت کتابخانه از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا بهترین نتیجه عاید شما شود. از اینکه تا پایان این بخش همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم. امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما قرار بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *