کتابخانه شیک و جدید

کتابخانه شیک و جدید

کتابخانه شیک و جدید


تعریف کلی از کتابخانه شیک در منزل

تنوع در ساخت و طراحی کتابخانه دیواری بالا است. یکی از این مدل ها کتابخانه های ایستاده هستند که معمولا از نوع توکار ساخته و اجرا می گردند. این مدل کتابخانه‌ها ابعاد بزرگی دارند که معمولا یک دیوار را پر می کنند و می توانند با توجه به نیاز شما ابعاد قفسه ها تغییر سایز پیدا کنند. جذابیت ظاهری چنین کتابخانه هایی برای افراد اهل کتاب کم نیست. درواقع گوشه ای از دکوراسیون زیبا و شیک منزل با فرهنگ و هنر تلفیق می گردد. این روزها انواع مدل کتابخانه شیک و جدید دیواری طراحی و ساخته شده است تا به بهترین شکل ممکن فضای خانه را زیباتر جلوه دهند.

معمولا ابعاد کتابخانه باتوجه به نیاز افراد انتخاب می شود. اگر اهل خواندن کتاب باشید، حتما کتاب های زیادی خواهید داشت و احتیاج به فضایی مناسب برای نظم دهی به آن دارید. اما درصورتی که کتابخانه صرفا برای نظم دهی به تعداد کمی کتاب درنظر گرفته شده باشد، باید حتما ابعاد مناسب و جمع و جور انتخاب شود.

طراحی مدرن مدل کتابخانه شیک و جدید

کتابخانه های خانگی در دو مدل قابل حمل و غیر قابل حمل طراحی می شوند. هر یک از این ایده ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. با این حال در ساخت کتابخانه خانگی غیر قابل حمل, از آن جایی که فضا و طرح کتابخانه در هنگام طراحی منزل تعیین می شود و از مصالح متفاوتی برای ساخت آن ها می توان استفاده کرد, زیبایی و جذابیت به خصوصی دارند. با این وجود به دلیل غیر قابل حمل بدون این کتابخانه ها, در صورت تعویض منزل از این کتابخانه ها نمی توان استفاده کرد.

کتابخانه شیک و جدید قابل حمل در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شود. در طراحی این کتابخانه ها از اشکال نامنظم و منظم استفاده می شود. از آن جایی که این کتابخانه ها بسته به نیاز مشتری طراحی می شود, می تواند کوچک و یا بزرگ باشد. به دلیل قابل حمل بودن این مدل کتابخانه ها, در صورت تعویض منزل, می توانید این کتابخانه ها را به منزل جدید منتقل کنید.

کتابخانه ساده چوبی

کتابخانه شیک در منزل

بهترین مدل کتابخانه شیک و جدید

اگر قرار است کتابخانه خانگی دیواری و چوبی مدرن تهیه کنید خرید کتابخانه را با توجه به اینکه یک ایده جذاب برای دکوراسیون هم نیز محسوب می گردد. مدل و طرح کتابخانه را در نظر بگیرید. باید توجه ویژه ای هنگام خرید به انواع مدل طرح های جذاب و متریال ساخت آن داشته باشید. تا کتابخانه‌ای جادار و کاربردی که مناسب با فضای خانه شما باشد انتخاب نمایید. ما دراین مطلب نمونه هایی مناسب را برای شما فراهم کرده‌ایم . پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تناسب کتابخانه با سبک دکوراسیون

قفسه های کتاب می تواند به نقطه کانونی منزل تبدیل شود. اگر مدل و طراحی آن به طور حرفه ای صورت بگیرد. که البته برای خرید کتابخانه خانگی مناسب باید موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید.

کتابخانه دیواری مناسب با فضای مختلف

شاید با شنیدن نام کتابخانه این ذهنیت برای شما تدائی شود که کتابخانه‌هایی پر از کتاب در کنار دکوراسیون کلاسیک این کتابخانه های بزرگ با سبک کلاسیک بیشتر مناسب برای خانه های بزرگ و اتاق های تشریفات برای جلسات مهم کاری است. اما با در نظر گرفتن زندگی امروز به شکل آپارتمان و خانه های کوچک است. انتخاب کتابخانه خانگی مدرن که کتاب‌های زیادی درون آن جای دهید. باید با توجه به نکات و مواردی که در این بخش شرح داده‌ایم. صورت بگیرد تا بتوانید کتاب خانه خانگی شیک و مدرن در عین حال کاربردی را داشته باشید.

نکات مهمی که در هنگام خرید کتابخانه باید در نظر بگیرید

قفسه‌های کتاب در طرح‌ها و شکل‌ها و مدل ها مختلفی عرضه می‌شوند. می توانید یک قفسه کتاب بخرید که ارتفاع آن تا سقف باشد. برخی از کتابخانه ها قطور و برخی نازک هستند. برخی از آنها برای محافظت بهتر از کتاب ها و محافظت از کتاب ها از گرد و غبار و رطوبت دارای درب هستند. محصولات مختلفی در فروشگاه ادون چوب وجود دارد که انتخاب را کمی سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله مدل کتابخانه شیک و جدید چند نمونه از نکات اصلی را که در هنگام خرید کتابخانه باید به آنها توجه نمود، بیان کنیم.

کتابخانه ساده چوبی

کتابخانه شیک در منزل

انواع مدل کتابخانه شیک در منزل

با توجه به مسائلی مانند زیبایی، فضای نصب کتابخانه، مواد اولیه به کار رفته برای ساخت کتابخانه و همچنین نوع اجرای آن، کتابخانه شیک در منزل را می توان به مدل های مختلف دسته بندی کرد. برای این دسته بندی، چند مدل کتابخانه معرفی می کنیم:

کتابخانه ساده خانگی دیواری

این کتابخانه ها به طور ویژه بر روی دیوار نصب می گردند و بیشتر از فضای عمودی استفاده می کنند. کتابخانه های دیواری برای آپارتمان های کوچک ایده آل می باشند و در برخی موارد می‌ بینیم که برخی از طراحان به سراغ فضای زیر پله ها میروند. از این طریق هم از فضای مرده خانه استفاده کرده و هم یک کتابخانه شیک و زیبا می سازند.

کتابخانه ساده خانگی زمینی

این شیوه از کتابخانه های خانگی بیشتر بر روی زمین و بدون اتکا به دیوار ها ساخته می شود. کسانی که فضا به اندازه کافی دارند و دوست دارند که یک ایده خلاقانه جذاب به وجود بیاورند، از کتابخانه‌های زمینی استفاده می کنند. البته در استفاده از کتابخانه های زمینی محدودیت بیشتری وجود دارد و شخص طراح باید در اجرای این کتاب خانه ها خلاقیت بالایی داشته باشد.

کتابخانه خانگی چوبی

این دسته از کتاب خانه ها با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آنها شناخته می شود. در واقع هم کتابخانه های قدیمی و هم کتابـخانه های ساده خانگی عمدتاً از چوب می سازند. کتابخانه های چوبی ممکن است در قالب کتابـخانه های پیش ساخته یا ساخت در محل باشند که نمونه های مختلفی از آنها در بازار موجود است.

قیمت کتابخانه شیک و جدید

با توجه به تنوع نوع متریال ساخت، اندازه و ابعاد و گستردگی بسیار زیاد مدل های کتابخانه شیک و جدید و دیگر عوامل نمی‌توان قیمت مشخصی برای این محصول اعلام کرد. معمولا قیمت این وسیله به تعداد طبقات، اندازه کلی، و مواردی از این قبیل وابسته است. بهتر است شما با توجه به هزینه و سلیقه خود بهترین جنس و مدل را انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *