کتابخانه ام دی اف

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه ام دی اف


کتابخانه ام دی اف

یکی از وسایل مهمی که معمولاً در دکوراسیون خانه هایمان می‌درخشد، کتابخانه است. کتابخانه خانگی محلی برای قرار دادن انواع وسایل پر‌مصرف ریز و درشت مانند کتاب، لوازم تحریر، یادگاری و وسایل دکوری می باشد. وقتی که برای نظم دادن به محیط نامنظم اتاق مستأصل شده اید، یک کتابخانه خانگی ام دی اف ناجی شما خواهد بود!

بین انواع مختلف کتابخانه ها،‌ قفسه های شکیل ام‌ دی ‌اف از پرفروش ترین‌ و کاربردی ترین محصولات شناخته می شوند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در فروشگاه اینترنتی ادون چوب، علاوه بر امکان خرید بهترین مدل کتابخانه ام دی اف، می توانید از کارشناسان ما برای تهیه کالای دکوراسیون خانگی مشاوره رایگان دریافت کنید.

در هنگام خرید کتابخانه ام دی اف به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

طراحی: معمولا کتابخانه‌ ام دی اف در طرح های مختلفی از قبیل: ایستاده، باکس دار، کشو دار و اداری طراحی و تولید می شود.

جنس: امروزه بیشتر کتابخانه های موجود از جنس ام دی اف ساخته می شود.

سایز: مهمترین نکته در خرید کتابخانه ام دی اف، سایز آن است. لذا با توجه به تعداد کتاب ها همچنین فضایی که در اختیار دارید، سایز کتابخانه (شامل عرض، ارتفاع و عمق) را با دقت انتخاب کنید.

رنگبندی: ادون چوب تمامی محصولات خود از جمله کتابخانه را با رنگبندی متنوع تک رنگ و دو رنگ به مشتریان خود ارائه می دهد.

کتابخانه ام دی اف

در مورد جنس کتابخانه ام دی اف

برای ساخت هر کتابخانه می توان از جنس تمام ام دی اف و یا نئوپان روکش ام دی اف که در اصطلاح به آن نئوپان ملامینه می‌ گویند استفاده کرد. در حقیقت روکش در هر دو حالت یکی است و تنها داخل ورق (مغزی چوب) آن متفاوت است. البته برای تشخیص اگر ورق ام دی اف باشد به دلیل فشردگی کمی سنگین تر از نئوپان است. در هر حال ورق جنس ام دی اف معمولاً در مقابل نم و رطوبت، مقاومت بیشتری نسبت به ورق نئوپانی از خود نشان می دهد.

اگر برای استفاده در مناطقی مانند شمال و جنوب کشور که رطوبت در آنجا زیاد است قصد خرید کتابخانه ای را دارید، حتماً باید محصولات چوبی از جنس ام دی اف و یا پلی استر خریداری کنید. که در مقابل رطوبت هوا مقاومت بیشتری دارد. اما اگر در مناطقی غیر از شمال و جنوب کشور یا شهرهایی که آب و هوایی با رطوبت پایین دارد ساکن هستید می توانید کتابخانه ای غیر از ام دی اف تهیه نمایید. به دلیل روکش یکسان تفاوت ظاهری چندانی نخواهند داشت اما مسلماً طول عمر کتابـخانه ام دی اف در دراز مدت خود را نشان خواهد داد که بهتر است. در فروشگاه اینترنتی ادون چوب کتابخانه ها از ام دی اف و با رنگ و شکل های مختلفی طراحی و ساخته می شود. از جمله مدل برای کتابخانه چوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل در دار

برای افرادی که زیاد از کتاب های خود استفاده نمی کند و یا در کتابخانه خود غیر از کتاب های مختلف از وسایل دیگری دکوری نیز نگهداری می کنند.

مدل بدون در

کتابخانه مدل بدون در برای کسانی که زیاد از کتاب ها و لوازم خود استفاده می کنند و باز و بسته کردن در برایش سخت می شود یا نمای ظاهری کتاب را دوست داشته و همیشه می خواهند در معرض دید و دسترس قرار بگیرد مناسب است.

مدل پله ای

کتابخانه مدل پله ای علاوه بر اینکه به عنوان دکوری در اتاق محسوب می گردد، چینش آن طوری است که بصورت پله ای است. و شخص به سلیقه خودش می تواند حالت پله ای آن را مرتب نماید. که از سمت چپ به راست و یا برعکس از راست به چپ باشد. قسمت بالای این مدل کتابخانه ها جهت استفاده لوازم دکوری بسیار مناسب و داخل آن جهت قرار دادن کتاب و لوازم کاربرد زیادی دارد.

کتابخانه ام دی اف

قیمت کتابخانه خانگی ام دی اف به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تمام شده کتابخانه به فاکتورهای فراوانی وابسته است. قیمـت متریال اولیه، اندازه کتابخانه، تعداد بست و لولاها به نسبت طراحی کتابخانه، فقط چند مورد از این معیارها است. در نهایت کتابخانه MDF کالایی نیست که هر روز بخواهید آن را تعویض کنید؛ بنابراین در انتخاب کتابخانه خانگی باید دقت نمود. بهتر است لوازمی مانند کمد‌ها، تخت یا دراور چوبی را از برندهای شناخته شده و دارای گارانتی معتبر مانند ادون چوب خرید کنید.

خرید کتابـخانه خانگی ام دی اف

فروشگاه اینترنتی ادون چوب عرضه کننده انواع مختلف کتابخانه چوبی خانگی با‌کیفیت و معتبر در کشور است. عزیزانی که قصد استعلام قیمت کتابخانه ام دی اف و خرید انواع آن‌ را دارند، بهتر است با خیالی راحت از سایت ادون چوب سفارش خود را ثبت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *