کتابخانه مدل سپنتا اُدون چوب

1,398,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

مشخصات کتابخانه مدل سپنتا اُدون چوب

کتابخانه مدل سپنتا یک محصول دکوراتیو می باشد که می توانید علاوه بر چیدن کتاب ، برای لوازم دکوری و اکسسوری نیز استفاده نمایید.

ابعاد این محصول به شرح زیر می باشد:

  • ارتفاع : ۱۵۰ سانتی متر
  • عرض : ۵۰ سانتی متر
  • عمق : ۲۲ سانتی متر
  • ارتفاع مفید طبقات ۳۵ سانتی متر می باشد.

این محصول از MDF ضدخش درجه یک تولید شده است.

و به هیچ عنوان از نئوپان روکش دار یا همان ملامینه و لترون استفاده نشده است.

برای افزایش استحکام محصول برای اتصالات گوشه های کتابخانه از زاویه فارسی استفاده شده و برای اتصال این زوایا از چسب چوب استفاده شده و به هیچ وجه از چسب یک دو سه استفاده نشده است.
و برای بقیه اتصالات از پیچ مخصوص MDF استفاده شده است.

برای پوشش لبه های محصول از نوار PVC و چسب گرانول توسط دستگاه لبه چسبانی پنج ایستگاه استفاده گردیده است.

برای پوشش سوراخ پیچ ها از چسب پولکی در رنگ خود محصول استفاده شده است.

ظرفیت کلی این کتابخانه حدودا ۷۰ الی ۸۰ جلد کتاب با احتساب کتاب های با ضخامت دو سانتی متر می باشد.

هر طبقه از این کتابخانه توانایی تحمل حدودا ۸ کیلو کیلوگرم وزن می باشد که ظرفیت وزنی کل کتابخانه حدودا ۳۲ کیلوگرم می باشد.

این محصول پس از سفارش مونتاژ شده و به صورت مونتاژ شده و آماده ارسال میگردد و نیازی به مونتاژ و اسمبل ندارد.

تمامی محصولات ارسالی به سراسر کشور به صورت ایمن و اصولی بسته بندی شده و ارسال میگردد و محصولی کاملا صحیح و سالم دریافت می نمایید.

انواع کتابخانه بر اساس شکل

کتابخانه چوبی

کمد کتاب چوبی یکی از المان هایی هست که در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. در گذشته و به طور معمول از کمد کتاب همان طور که از نامش پیداست تنها برای نگهداری کتاب ها استفاده می کردند اما امروزه از انواع قفسه ها، قفسه کتاب ایستاده، کتابخانه مدل سپنتا، کتابخانه ها و شلف ها به عنوان وسلیه برای نمایش انواع دکوری و تزئینی استفاده می گردد.

کمد کتاب

همه لذت مطالعه تنها به کتاب های آن خلاصه نمی شود! کتاب های خوانده شده با جلدهای رنگارنگ در کنار یکدیگر زینت بخش هر اتاقی هستند. اما برای این منظور استفاده از یک کمد کتاب شیک مناسب و استاندارد نیز ضروی است! در واقع تمام کسانی که اهل کتاب و کتابخوانی هستند، برای حفظ سلامتی و نمایش زیبایی کتاب های خود به یک کمد کتاب زیبا و امن یا قفسه کتاب ایستاده نیاز خواهند داشت.

قفسه کتابخانه

قفسه کتابخانه ساده و شیک یکی از المان هایی هست که در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. در گذشته و به طور معمول از کتابخانه مدل سپنتا همان طور که از نامش پیداست تنها برای نگهداری کتاب ها استفاده می کردند اما امروزه از انواع قفسه ها، کتابخانه ها و شلف ها به عنوان وسلیه برای نمایش انواع دکوری و تزئینی استفاده می گردد.

کتابخانه مدل سپنتا اُدون چوب

کتابخانه مدل سپنتا

قفسه کتاب

خوشبختانه در طراحی و تولید انواع قفسه و کتابخانه با محدودیت متریال روبه رو نمی باشیم. و کمد کتاب ساده و شیک می تواند با توجه به سبک دکوراسیون شما از هر نوع متریالی مانند چوب طبیعی، ام دی اف، شیشه، فلزی و … ساخته شود.

قفسه کتاب چوبی یکی از المان هایی هست که در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. در گذشته و به طور معمول از کمد کتاب همان طور که از نامش پیداست تنها برای نگهداری کتاب ها استفاده می کردند اما امروزه از انواع قفسه ها، کتابخانه ها و شلف ها به عنوان وسلیه برای نمایش انواع دکوری و تزئینی استفاده می گردد.

راهنما خرید کتابخانه مدل سپنتا

انتخاب و خرید کتابخانه مدل سپنتا به نوع استفاده شما از آن بستگی دارد اگر قصد دارید کتابخانه را در پذیرایی قرار داده و در طبقات آن مجسمه و لوازم دکوری قرار دهید پس به کتابخانه با عمق زیاد نیاز ندارد. عمق کتابخانه حداکثر 30 سانتی متر است که شما با توجه به نیاز خود می توانید عمق آن را انتخاب نمایید. پس از آن ارتفاع کتابخانه را انتخاب کنید کتابخانه ها بین 90 تا 240 سانتی متر ارتفاع دارند و شما با توجه به بلندی سقف و ارتفاع صایر وسایل خود می توانید ارتفاع کتابخانه را تعیین نمایید. کتابخانه های چوبی به نسبت سایر کتابخانه ها محکم تر بوده و اگر کتاب های زیای دارید کتابخانه مدل سپنتا وزن بیشتری را می تواند تحمل کند. البته کتابخانه های ام دی اف هم به اندازه کتابخانه های چوبی محکم هستند ولی قیمت مناسب تری دارند.

قیمت کتابخانه مدل سپنتا

کتابخانه فرهنگی ترین عنصر در دکوراسیون مبلمان منزل بحساب می آید که محیط های اداری یا فضاهای تجاری و خدماتی هم می توانند از کتابخانه مدل سپنتا در چیدمان خود استفاده نمایید. امروزه کتابخانه ها علاوه بر شکل صرفاً نگهدارنده کتاب خارج‌شده و می‌توان برای نمایش لوازم تزیینی یا دکوراتیو نیز از آنها استفاده کرد. اگر محدودیت فضا داشته باشید، کتابخانه‌ها حتی می‌توانند به‌عنوان پارتیشن یا جداکننده دو بخش از فضای شما به‌کار روند. جنس، طرح، اندازه و رنگ کتابخانه _ به‌ویژه وقتی که از MDF ساخته‌شده باشد به‌قدری تنوع و گوناگونی دارد که اجازه ست شدن با هر سبک دکوراسیونی را می‌دهد.

به‌طورکلی عوامل متعددی به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت کتابخانه مدل سپنتا تاثیر می گذارند. ابعاد و نوع مواد اولیه باعث ایجاد تغییر در قیمت کتابخانه مدل سپنتا می شوند. مثلا در خرید کمد کتاب عواملی مانند جنس چوب، وزن، سایز و ابعاد قفسه کتاب روی قیمت نهایی موثرند. فراموش نکنید که علاوه‌بر این فاکتورها، هزینه‌های مربوط به واسطه ها نیز نقش قابل توجهی در افزایش قیمت پایانی اجناس دارند. با خرید کتابخانه مدل سپنتا از ادون چوب می‌توانید محصول باکیفیت را با قیمت تولیدی تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن 33 کیلوگرم
ابعاد 22 × 50 × 150 سانتیمتر
ارتفاع

150

عرض

50

عمق

22

رنگ

سفید, قهوه ای رنگ چوب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه مدل سپنتا اُدون چوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه مدل سپنتا اُدون چوب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *